زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران
زهرا نژادبهرام، عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس از احتمال وقوع موج پنجم ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: ما تعطیلات پایان هفته و تعطیلی روز چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه را پیش رو داریم و احتمال به سفر رفتن مردم وجود دارد.

وی افزود: جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات فایده ای ندارد و دولت باید خیلی جدی به این موضوع ورود کند و تمام مسیرها به استان‌های دیگر را متوقف کند؛ یک مجوزهای خاصی برای خودروهای مواد غذایی و سوخت و... اجازه رفت و آمد داشته باشند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا اثرات شیوع ویروس کرونای هندی در جنوب کشور دیده شده است؛ خاطر نشان کرد: اولین نشانه های ویروس کرونای انگلیسی نیز در جنوب مشاهده شد که عرض یک ماه سراسر کشور این ویروس شیوع پیدا کرد.

نژاد بهرام اظهار کرد: تنها راه مهار موج پنجم ویروس کرونا و حفظ سلامت تمامی شهروندان، مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی شهرها در ایام تعطیلات است و نباید به جریمه کردن اکتفا کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت، نیروی انتظامی، وزارت راه و شهرسازی و تمامی نهادها برای کنترل ویروس کرونا در تعطیلات پیش رو باید به صورت جدی ورود کنند. من نگران  شهر تهران و شهروندان خودمان هستم.

وی افزود: بیش از نیمی از کسانی که جان خود را در کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند، از شهر تهران بودند. به‌عنوان یک عضو شورا و نماینده مردم تهران درخواست می‌کنم که از سه شنبه راه های ورودی و خروجی شهر تهران مسدود شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۴۴۲
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha