۳۳۰۶۴۰۶_۹۱۳
به گزارش تهران پرس، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات، با تاکید براینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک دستاورد بزرگ و یک فرصت بزرگ برای تحقق جمهوریت است، اظهار داشت: انتخابات یک فرصت برای نوسازی کشور و ورود جریان فکری جدید در بدنه مدیریتی برای حل مشکلات کشور و برداشتن گام های بزرگ برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است .

 

وی افزود: برای اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهد چنین نقشی را داشته باشد، انتخابات باید با نگاه انقلابی برگزار شود و نه نگاه غربی. شورای نگهبان، نگهبان قانون اساسی، انقلاب اسلامی و چنین انتخاباتی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جریان غرب گرا و عوامل نفوذی آنها و استکبار جهانی به دنبال برگزاری انتخابات ایران به صورت غربی هستند، گفت: غربی برگزار کردن انتخابات، یعنی تبدیل انتخابات به یک دعوای سیاسی، ایجاد فتنه، آشوب و تفرقه در درون کشور و این مورد باعث می شود انتخابات از فرصت تبدیل به تهدید شود.

 

حجت الاسلام تویسرکانی همچنین تخریب جریان های سیاسی، توهین، افشاگری، تهمت، دعواهای قبیلگی و بد اخلاقی را از آثار زیان بار برگزاری انتخابات به سبک غربی دانست و افزود: در مناظره کاندیداهای انتخابات آمریکا بد اخلاقی، توهین، تهمت، تعصب، دعوا و تخریب موج میزند و این رویکرد انتخابات، انقلابی نیست. برخی فکر می‌کنند برای ایجاد مشارکت حداکثری، ما باید انتخابات را به سبک غربی برگزار کنیم؛ با بروز جنجال و دعوا و اختلاف نظر. این باعث بد اخلاقی میشود و جامعه را با چالش‌های بزرگ مواجه میسازد، مانند فتنه ۸۸ که هنوز آثار آن در در کشور ما وجود دارد.

 

وی راه حل مشارکت حداکثری در انتخابات را داشتن رویکرد انقلابی دانست و افزود : انتخابات باید رویکرد انقلابی داشته باشد؛ یعنی نگاه جریان مدافع کشور، مدافع منافع ملی کشور، مدافع مردم، باید انتخابات را منوط به رقابت و تقابل در صحنه جهانی کند. انتخابات به نحوی باید باشد که مشارکت حداکثری، با نظام سلطه به سرکردگی آمریکا رقابت کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: تقابل با نظام سلطه، رژیم صهیونیستی، رژیم های مرتجع منطقه، منافقین و سلطنت طلبان را می توان با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان داد. این در حالی است که برگزاری انتخابات به سبک غربی این تقابل را به داخل کشور می کشاند.

 

وی در ادامه افزود: انتخابات زمانی مشارکت حداکثری را به وجود می‌آورد که تاثیر گذار در حل مشکلات و معیشت مردم باشد و در مبارزه با فساد و ناکارآمدی ، تقویت اقتدار و وحدت ملی و انسجام داخلی باشد. همچنین باعث تقویت جبهه مستضعفین بر علیه مستکبرین باشد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد .

 

حجت الاسلام تویسرکانی ضمن تقدیر از عملکرد شورای نگهبان، مهمترین وظیفه شورای نگهبان را این مورد دانست که اجازه ندهد فرصت انتخابات به تهدید تبدیل شود و در ادامه افزود : زمانی شورای نگهبان موفق به تحقق این امر مهم میشود که به مر قانون عمل کند؛ دچار مصلحت اندیشی های سطحی نشود و تحت تاثیر فشار جریان های سیاسی قرار نگیرد و کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند و به شورای نگهبان انتقاد می‌کنند، یاغافل اند، یا جاهل اند یا مغرض هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: در حقیقت شورای نگهبان عوامل موثر در مشارکت با حضور حداکثری در انتخابات را زمانی می‌تواند محقق کند که انتخابات با رویکرد انقلابی برگزار شود. ما از شورای نگهبان تشکر و تقدیر می کنیم که از دستاورد مهم انقلاب اسلامی یعنی رای مردم و تاثیر آن و حضور مردم پای صندوق‌های رای نگهبانی می کند. مردم با حضور خودشان، مانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تقابل خاصی را در برابر نظام سلطه ، صهیونیست‌ها ، منافقین و سلطنت‌طلبان به رخ جهانیان می‌کشند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۳۷۰
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha