۳۷۷۰۴۹۲
 

به گزارش تهران پرس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره کننده ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پس از پایان دور پنجم این گفت و گوها در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در وین گفت: امروز دور پنجم مذاکرات ما با کمیسیون مشترک برجام که متشکل است از ایران و کشورهای چهار به علاوه یک، شروع شد و ما جلسه اول کمیسیون مشترک را داشتیم و ادامه کار توسط کارگروه‌ها در هر دو حوزه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و کارگروه سوم که مربوط به نحوه اجرای توافقات خواهد بود.

 

وی افزود: می‌توانم عرض بکنم که همه طرف‌ها کماکان جدی هستند و با جدیت در این مذاکرات حضور پیدا کردند، خیلی از هیأت‌ها امیدوار هستند که این دور بتواند دور آخر مذاکرات باشد و ما به یک جمع بندی برسیم. می‌شود امید داشت، ولی یک مقدار هم باید محتاط بود.

موضوعاتی که باقی مانده برای نهایی شدن و تصمیم گیری، کماکان موضوعات مهمی هستند تعدادشان البته کمتر شده و در نگارش متن هم ما مقدار زیادی جلو رفتیم در دوره‌های گذشته، این دور هم می‌توانیم کار را بیشتر جلو ببریم، ولی چند موضوعی که باقی مانده کماکان موضوعات کلیدی هستند که درباره آن‌ها تصمیم گیری باید صورت بگیرد.

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۷۲۳۱
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha