n00400987-r-b-0044
 

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به نتایج احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: شورای محترم نگهبان تصمیمی که اخیرا اتخاذ کرده است بسیار منطبق با قوانین و ضوابط بود.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در ادامه تصریح کرد: نهاد شورای نگهبان مانند همیشه تحت تاثیر القائات، فشارها، توصیه ها و سفارش ها و تهدیدها قرار نگرفت و بر اساس وظیفه دینی و شرعی و در چارچوب قانون عمل کرد.

 

غضنفرآبادی اظهار داشت: ما شاهد مراجعات مکرری بودیم که در صورت کوتاهی ها و ایرادات افراد در مجلس و ریاست جمهوری عنوان می کردند مقصر شورای نگهبان است که نیروهای ضعیف را تایید کرده است در صورتی که  شورای نگهبان در چارچوب قانون رفتار می کند.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس درخصوص دلایل شکل گیری برخی شائبه ها درباره نتایج احراز صلاحیت ها عنوان کرد: گاهی اوقات برخی چهره های سیاسی، بهانه هایی را نیز در این راستا مطرح می کنند که چرا فلان گروه و جریان نیامد. این افراد در حقیقت به دنبال منافع خود و به دست آوردن میز و قدرت هستند.

 

غضنفرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: مردم به این موضوعات و شائبه ها توجهی نمی کنند و فارغ از جناح ها و سلیقه ها به دنبال حل مشکلاتشان و داشتن کشوری مقتدر، قوی و سرفراز هستند و در کنار مشارکت حداکثری و پرشور درصدد انتخاب یک نیروی انقلابی، مومن، متدین، خاکی، دلسوز، پرتلاش و پرکار هستند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۲۴۰
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha