۱۵۷۶۹۵۷۳۷
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علی همه خانی گفت: طرح موتورسوار خوب با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران در سطح شهر تهران آغاز شده است و در این طرح به موتورسواران متخلفی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند به صورت نمادین کارت زرد و قرمز توسط عروسک داور فوتبال اعطاء می شود.

وی افزود: همچنین در این طرح موتورسوارانی که تابع رفتارهای خوب ترافیکی هستند و از کلاه ایمنی ستفاده می کنند و مدارک آنها کامل بوده و پلاکشان مخدوش نیست، توسط داور عروسکی مورد تشویق قرار خواهند گرفت .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توضیح داد: پلیس راهور تهران بزرگ در این طرح از تمام ظرفیت های فرهنگی برای ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران که آمار بالایی در بحث تصادفات جرحی و فوتی دارند استفاده می کند.

همه خانی با اشاره به اینکه با این اقدام فرهنگی و استفاده از ظرفیت موجود انتظار می رود سطح فرهنگ ترافیک موتورسواران ارتقاء یابد، خاطر نشان کرد: این طرح در تکمیل طرح موتور یار به اجرا گذاشته شده و امید است با اجرای طرح های فرهنگی-آموزشی پلیس راهور تهران بزرگ بدون انتقال موتورسیکلت ها به پارکینگ، شاهد افزایش سطح آموزش و مهارت های ترافیکی موتورسوران باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۴۹
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha