thermostat-3
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس, سلیمان شکری، رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه ای در شهرک غرب توسط ۲ مرد تحت پوشش تعمیرکار یخچال پرونده به سرعت برای شناسایی متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از سارقان حرفه ای را به دست آوردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اگفت: شیوه و شگرد سارقان به این شکل بوده که آن ها در پوشش تعمیرکار یخچال وارد خانه شده و با استفاده از خشونت وسایل با ارزش خانه را سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی سارقان حرفه ای با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات متهمان را در مخفیگاه خود واقع در شهرک غرب دستگیر و روانه کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب کردند.

این مقام پلیسی اظهار کرد: متهمان در بازجویی هایی پلیسی به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد ند و مال باختگان نیز این سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.

سرهنگ شکری در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: بررسی جزئیات پرونده و سرقت های احتمالی دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۲۰۴
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha