۹de020ca-4124-4bb9-801d-aafd49c5f8ee
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سردار محمد حسین حمیدی در خصوص قطعی های برق نامنظم در سطح معابر و چهار راه‌ها و تقاطع های شهر تهران گفت: این قطع برق و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی و جرحی در سطح شهر تهران افزایش یاسد.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی برق در تقاطع ها و چهارراه‌ها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل، تعداد تصادفات در این مقاطع نیز به همین واسطه افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته و وجود دارد.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: این قطعی برق باعث نابسامانی در تقاطع ها، اخلال در نظم شهری و وضعیت ترافیکی نامناسب در پایتخت شده است که عوامل پلیس راهور در محل های قطعی برق تقاطع ها حضور دارند.

وی افزود: این افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران بزرگ شده است که از همین جا از مسئولین محترم خواهشندیم که از قبل قطعی برق در محل و منطقه ای، به پلیس راهور خبر و اطلاع دهند تا تدابیر لازم در خصوص تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم ترافیکی در محل به واسطه قطعی چراغ ها اندیشیده شود.

حمیدی بیان کرد: رانندگان نیز می بایست در این موارد تردد را مدیریت کرده و به رفع مشکل کمک کنند چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی تواند تقاطع نابسامان را بدرستی مدیریت نماید و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای پلیس با حجم بالای تردد ها و معابر بسیار امکانپذیر نیست.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : امیدواریم این مشکل و قطع نامنظم برق تقاطع ها و معابر شهر تهران قبل از شروع فصل تابستان حل شود چون قطعا در بحث انضباط شهری مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۱۵۵
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha