۹cab6b36-2659-47c4-b96a-fb181e802183
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، محمد علی فیاض، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ در بیست و پنجمین جلسه کارگروه پنجگانه ستاد مقابله با شیوع کرونا ویروس که با حضور اعضای تخصصی این ستاد و کارگروه های پنجگانه برگزار شد، گفت: حدود ۶۰ نقطه محلی و بزرگراهی منطقه ۴ جهت ارایه خدمات فوریتی در مواقع بحرانی و اضطراری شناسایی و آماده سازی شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ اظهار کرد: با توجه به وسعت قابل توجه و جمعیت بالغ بر یک میلیون نفری منطقه ۴ و وجود بزرگراه های شریانی شهید باقری، شهید صیاد شیرازی، شهید یاسینی و امام علی(ع) شهید سلیمانی، شهید بابایی، شهید زین الدین و دماوند و لزوم مدیریت بحران های احتمالی، با راه اندازی مرکز نظارت تصویری توانسته ایم زمان رصد و رسیدگی به حوادث ترافیکی را در این منطقه و مناطق همجوار به حداقل کاهش دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود پایانه‌های اتوبوسرانی برای اسکان های موقت مصدومان اشاره کرد و گفت: علاوه بر پایگاه های مدیریت بحران سطح منطقه، با مناسب سازی پایانه های اتوبوسرانی رسالت و پاسداران در صورت بروز حوادث احتمالی نسبت به اسکان موقت مصدومان در این ۲ پایانه اقدام خواهد شد.

فیاض افزود: به منظور افزایش خدمات رسانی به مصدومان احتمالی حوادث و تردد ایمن خودروهای امدادی، حدود ۶۰ نقطه در سطح منطقه شناسایی و علامت گذاری شده است.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: طرح انتقال مصدومان احتمالی حوادث از شرق به غرب پایتخت نیز با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پلیس راهور تهران بزرگ در دستور کار قرار دارد و در صورت لزوم اجرایی می شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۷۰۹۱
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha