۲۰۲۱۰۱۱۰۶۲۳۷۷۵۶۸۷۳ضض
 

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس تصریح کرد: آقای لاریجانی قطعا ادامه دهنده دولت تدبیر و امید خواهند بود و همان مسیر آقای روحانی را دنبال خواهند کرد.

 

بیگی با تاکید بر اینکه به طور قطع پیمان و تفاهمی بین علی لاریجانی و حسن روحانی وجود داشت، عنوان کرد: آقای لاریجانی از جهت گرایش به غرب و همفکری با جریان غربگرا در مجلس شورای اسلامی اثرات قابل توجهی از خود برجای گذاشت، بر همین مبنا نیز همراهی با دولت تدبیر و امید صورت پذیرفت و بسیاری از کج کارکردهای دولت آقای روحانی به واسطه همین تفاهم به دیده اغماض نگریسته شد که این مسئله موجب کاهش اعتبار مجلس گردید.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه با بیان اینکه شواهدی بسیاری دال بر تفاهم میان علی لاریجانی و حسن روحانی وجود دارد، گفت: بخش قابل توجهی از مجلس دهم متاثر از آقای لاریجانی بود که آثار آن را در پایین آمدن منزلت و بی اثر شدن مجلس در راهکار نظام می توان به خوبی مشاهده کرد.

 

بیگی مطرح کرد: آقای لاریجانی در موضوعات مختلف با اعمال نظر شخصی و با همراهی هواداران دولت که شامل اصلاح طلبان و اعتدالیون مجلس بود، توانست اراده خود را در موضوعات مختلف از جمله برجام، پالرمو، اف.ای.تی.اف و موضوعات شفافیت آرای نمایندگان پیش ببرد و همینطور اعاده اموال نامشروع مسئولان که چندین مرتبه با کارشکنی های عجیبی از سوی او مواجه شد.

 

این نماینده مجلس با اشاره به حادثه قطار تبریز- مشهد بیان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم تبریز که پیگیر حادثه قطار تبریز بودم متوجه جانبداری ها و قبیله گرایی سیاسی آقای لاریجانی بودم که سبب شد رسیدگی به این پرونده با شکست مواجه شود.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۰۸۰
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha