۲۰۲۱۰۳۲۴۱۵۴۰۰۱_۳۹۱A4859ممم
 

میثم نادی فعال فرهنگی و اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره عملکرد شورای شهر فعلی تهران عنوان نمود: مردم تهران به خوبی می توانند قضاوت کنند که عملکرد این دوره چطور بوده است.

 

نادی مطرح کرد: طی این چهار سال عجیب در تهران با شورایی مواجه بودیم که بیش از آنکه به فکر کار برای مردم باشند، مشغول بازی اسم و فامیل بودند تا نام خیابان ها، معابر و محلات مختلف شهر را تعویض کنند که بعضا بخشی از این اسامی نیز حاشیه ساز بود.

 

این فعال فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: امروز این سوال مطرح می شود که چه اتفاق مثبتی در پایتخت رخ داده است؟ آیا وضعیت محیط زیست و ترافیک شهری بهتر شده؟ آیا خدمات به شهروندان تهرانی متفاوت تر شده و آیا این شورا برنامه مبتکرانه ای داشته است؟ که در جواب این سوال ها باید گفت اینطور نبوده و اقدامات تحولی صورت نگرفته است.

 

میثم نادی با بیان اینکه کارکرد شورای شهر پنجم تهران در حوزه مدیریت جهادی تعریف نمی شود، تاکید کرد: مدیریت شورای شهر تهران تقریبا یک مدیریت تعطیل است لذا نگاه و مدل مدیریتی که حاکم بر این شوراست، باید تغییر کند.

 

این فعال فرهنگی و اجتماعی در پایان گفت: اگر درباره اعضای شورای شهر پنجم از شهروندان تهرانی سوال شود، شاید نتوانند نام چند نفر از ۲۱ عضو شورای شهرشان را ذکر کنند. این مسئله نشان می دهد که مردم تهران نمایندگان خود در شورای شهر را نمی شناسند و این ۲۱ نفر عضو شورا نیز با مردم تهران در ارتباط نبوده اند و در این چهار سال تنها در یک حلقه بسته ای با هم نشستند، گفتند و برخاستند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۰۴۶
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha