۱۳۹۹۱۰۲۳۰۰۰۰۷۵_Test_PhotoN
 

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره عملکرد هشت ساله دولت تدبیر و امید بیان کرد:  وقت گذاری آقای روحانی برای حل مسائل کشور کافی نبود و بیشتر توجه ایشان معطوف به مسائل سیاسی بود تا مسائل کاری. افزون بر آن در عرصه مدیریتی نیز  یک مدیریت بسته و ضعیفی داشت.

 

حاجی دلیگانی با اشاره به شکل گیری صف های طولانی اقلام معیشتی در دولت دوازدهم عنوان کرد: آقای  روحانی همیشه بعد از بروز مشکل درصدد رفع آن برمی آمد که این مسئله موجب ایجاد هزینه برای کشور شده است علی رغم  اینکه در بسیاری از موارد قابل پیش بینی بود چه مشکلی درحال وقوع است؛ به عنوان نمونه اگر برای تولید مرغ جوجه ریزی انجام نمی شد، مشخص بود با کمبود آن مواجه خواهیم گشت اما شخص رئیس جمهور هیچ وقت درصدد نبود تا به مسائل کشور در زمان مقتضی خود رسیدگی کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به فسادهای شکل گرفته طی سال های اخیر مطرح کرد: شخص رئیس جمهور هیچ زمانی با تک نرخی شدن ارز موافق نبود و همیشه دونرخی شدن را دنبال می کرد لذا طبیعی بود که یک ما به تفاوت فاحشی بین دو نرخ ارز باشد که در این راستا خواه ناخواه افرادی که درصدد سوءاستفاده اند و یا افرادی که درصدد توجیه رفتار خود هستند دنبال امضای طلایی می گردند که این مسئله بستر فساد را ایجاد می کند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد: بنده  گزارشی با عنوان استنکاف رئیس جمهور آماده کرده ام که در ۲۵ محور و شامل اشکالاتی است که به آقای روحانی برمی گردد. پیگیر این موضوع نیز هستم تا آقای روحانی دراین خصوص  پاسخگو باشد.

 

حاجی دلیگانی ادامه داد: اگر آقای روحانی خلاف قانون عمل نمی کرد، بسیاری از مشکلات کشور حل شده بود اما  ایشان در جایی عنوان می کند که ما هزار قانون را اجرا نکردیم این یک قانون هم روی آن بشود هزار و یک  قانون اجرانکرده. درحالی که از ایشان به عنوان یک حقوقدان  انتظار بوده و است که به مر قانون عمل کند اما عملکرد آقای روحانی در جایگاه رئیس جمهور و مسئول اجرای قانون اساسی خلاف قانون است. از همین رو طبیعی است که خروجی عملکردشان این شود که فشار زیادی اقتصادی و فرهنگی و .. بر مردم وارد آید و موجب بی اعتمادی آنها نسبت به دولت گردد.

 

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۷۰۱۷
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha