unnamed
به گزارش گروه اجتماعی تهران‌پرس، مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از کج شدن و خطر سقوط تیر چراغ برق و حضور تیم گشتی منطقه ۲۵ در محل حادثه خبر داد و گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر دیروز ، رانندگانی که در محدوده بزرگراه یاسینی قبل از پل لواسانی مشغول تردد بودند شاهد کج شدن و افتادن تیر چراغ برق در این مسیر بودند.

وی ادامه داد: کج شدن این تیر چراغ برق باعث گردید خودروهایی که در این مسیر در حال تردد بودند به خاطر این حادثه، تغیر مسیر داده و خود همین موضوع باعث ایجاد ترافیک مقطعی و احتمال بروز تصادف در این محدوده را افزایش می‌داد.


رنجبر خاطرنشان کرد: به‌دلیل اهمیت موضوع و خطرات آن بلافاصله تیم‌های گشتی و کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و با حرکات دست و با استفاده از راکت و آژیر و همچنین بلندگوی خودرو ، رانندگان را از این موضوع آگاه ساخته و مانع از بروز هرگونه حادثه و تصادف در این محدوده شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ترافیک تهران اظهار کرد: با حضور عوامل امدادی و اداره برق این خطر برطرف شد و تیم‌های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ تا آخرین لحظه تا حصول اطمینان از رفع خطر برای رانندگان در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را صورت دادند . خوشبختانه در این حادثه تصادفی روی نداد و به کسی آسیبی نرسید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۹۶۵
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha