۱۵۶۷۴۹۱۵۹
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۲۷ گفت: مالک مغازه طلافروشی در نارمک به کلانتری ۱۲۷ مراجعه و اظهار داشت خانمی که کودک ۲ ساله ای همراهش بود، بعد از چند سری مراجعه به مغازه وی و انتخاب طلای مورد علاقه اش، امروز از مغازه وی سرقت کرده است.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت که متهم در روز آخر به جای طلای واقعی، بدل آن را به مالک مغازه تحویل داده است و به بهانه ای از مغازه خارج شده است. ماموران پلیس متوجه شدند که این سارق ۶ فقره سرقت به شیوه بدل اندازی در هفته گذشته در محله نارمک انجام داده است و ماموران پلیس با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق خانم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت زنی های انتظامی افزود: در یک عملیات پلیسی زن سارق حین ارتکاب جرم بدل اندازی در یک طلافروشی بازداشت و روانه کلانتری شد. متهم به ۱۰ فقره سرقت طلا و جواهرات در هفته گذشته به ارزش یک میلیارد ریال از طلافروشی ها اعتراف و تا کنون ۲ تن از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند. تحقیق برای کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۹۲۹
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha