۱۳۴۰۶۴
 

به گزارش تهران پرس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در بیست و دومین جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اقدامات و پیگیری های ستاد مطابق جدول زمان بندی برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: مطابق برنامه برگزاری نشست های منطقه ای ستاد در شهرستان های استان، فردا( چهارشنبه) نشست منطقه ای ستاد انتخابات استان با شهرستان های غرب استان برگزار می شود تا هماهنگی های لازم با فرمانداری ها انجام شود.

 

وی به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی استان در موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی با عضویت ائمه جمعه و اعضای فرهنگی شهرستان ها در امیدآفرینی و ایجاد زمینه های فرهنگی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و بی اثر ساختن تبلیغات شبکه های معاند  نقش بسزایی دارند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جلسه شورای اداری و هماهنگی با دستگاه های مختلف در برگزاری انتخابات عنوان کرد: مقرر شد تا اداره برق در جلوگیری از قطعی برق تا چند روز پیش و  پس از برگزاری انتخابات در شعب اقدام کنند و همچنین با اداره مخابرات نیز در تامین امکانات و خدمات آنتن دهی در همه نقاط هماهنگی انجام شد.

 

حسن بیگی تصریح کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه مطابق تقویم زمان بندی انتخابات تایید صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام می شود و در خصوص انتخابات ریاست جمهوری؛ پس از نهایی شدن وضعیت صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان، موضوع تبلیغات کاندیداها آغاز خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت رعایت چارچوب های اخلاقی و اسلامی در پرهیز از هتک حرمت و تخریب رقبا از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تهران ویترین انتخابات کشور است و نتیجه تخریب کاهش مشارکت را به دنبال دارد.

 

حسن بیگی درخصوص انتخابات شوراهای روستا و مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه بررسی های هیئت نظارت بخش اعلام، و تا هفتم خردادماه نظر نهایی هیئت نظارت در مورد داوطلبان میاندوره ای مجلس شورای اسلامی اعلام می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون گفت: برگزاری هرگونه تجمع تبلیغاتی ممنوع است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس خبرگان توسط مراجع ذیصلاح اعلام نشده است و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع مخالف پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است، برهمین اساس این تجمعات غیرقانونی است و متناسب با شرایط کرونا نباید این تجمعات شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۹۳۳
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha