۱۶۴۶۱۱۰۳۹
به گزارش تهران پرس؛ آیت الله سیدمرتضی محمود در پیام جمعه این هفته ورامین که به دلیل عدم اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه صادر شد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی الهی است که باید همه از آن حراست کنیم و هر کس به هر نحو، به این نظام و انقلاب ضربه وارد کند، مرتکب گناهی بزرگ شده ست.

وی افزود: کسانی که برای شرکت در انتخابات، خود را نامزد کرده‌اند باید بدانند که فقط برای کسب رضای خداوند و خدمت به مردم پای در این عرصه بگذارند و مراقب باشند که با حرف‌ها و مواضع خود، به نظام آسیب نزنند.

وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به حادثه تروریستی افغانستان و شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان افغانستانی اظهار داشت: حادثه تأثر انگیز شهادت تعدادی دانش آموز در افغانستان به دست تروریست‌های وابسته به استکبار مایه تأثر است، این حوادث و سکوت مجامع جهانی در برابر آنها تأسف‌بار است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: گروه‌های مزدور استکبار با این جنایت، نونهالان شیعه را به خاک و خون می کشند و پرونده نکبت بار خود را سیاه‌تر می‌کنند.

وی همچنین با محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: این حملات و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر چهره پلید اسرائیلی‌ها را نمایان ساخت.

امام جمعه ورامین افزود: البته در مقابله با این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز با قدرت در برابر اسرائیل ایستادگی کرده و به آنها ثابت کردند که هرگز از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۶۷۳۲
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha