IMG_۲۰۲۱۰۵۱۲_۱۴۱۴۴۹
 

به گزارش تهران پرس، مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره زمان اعلام لیست کاندیداهای شورای ائتلاف برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: در این ارتباط براساس فرآیندی که در مجمع تهران در ارتباط با ثبت‌نام انجام شده، اقدام خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: ثبت‌نام در سایت مجمع تهران متوقف شده اما درخواست‌هایی از سوی احزاب و مردم برای بازگشایی این سامانه اعلام شده است و احتمال دارد یک تا ۲ روز با اطلاع‌رسانی قبلی مجدداً این سامانه باز شود.

 

چمران ادامه داد: در ارتباط با لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر تهران نیز هنوز از مجمع رأی نگرفته‌ایم و پس از رأی‌گیری و فرآیند آن، لیست نهایی در انتخابات شورای شهر تهران اعلام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در دهه دوم خرداد ماه لیست نهایی برای انتخابات شورای شهر تهران از سوی شورای ائتلاف اعلام شود.

 

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی گروه‌ها و احزاب برای پیوستن به شورای ائتلاف و اعلام یک لیست نهایی در انتخابات شورای شهر تهران رایزنی شده است یا خیر گفت: مرتباً در این زمینه صحبت می‌شود و دوستان در این زمینه صبحت‌هایی را داشته‌اند اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

 

چمران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر ا ینکه همزمان با اعلام لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش گزینه‌های و کاندیداهای شورای شهر تهران نیز اعلام خواهد شا یا خیر گفت: در این زمینه هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و قطعاً زمانی که افراد به عنوان نمایندگان پارلمانی محلی در شورای انتخاب شوند، فرصت لازم را برای انتخاب شهردار دارند؛ هیچ گمانه‌زنی در این زمینه انجام نشده و باید منتظر انتخاب کاندیداها و در نهایت ورود آنها به پارلمان محلی و انتخاب شهردار تهران باشیم.

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۶۶۵۴
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha