۲۰۲۱۰۵۱۲_۰۹۴۶۳۱
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین قطعه از خط ۱۰ متروی تهران اظهار کرد: اهمیت حمل و نقل در کلان شهر‌ها بالا است و اگر سالی ۱۰ کیلومتر خط مترو در تهران ساخته می‌شد شبکه مترو تهران امروز کامل شده بود. اینگونه پروژه‌ها هم اثر کنترل آلودگی هوا دارد و هم منجر به صرفه جویی در سوخت و وقت مردم می‌شود و به نوعی پروژه‌های توسعه محور هستند و هیچ مخالفتی با آن‌ها وجود ندارد.

هاشمی گفت: طی چهار سال فعالیت شورای پنجم کنترل آلودگی هوای تهران جزء اولویت‌ها بوده است و حدود ۳۰ ایستگاه مترو در این دوره افتتاح شده اند و حدود ۴۰ کیلومتر به خط مترو تهران اضافه می‌شود. در مدیریت شورای پنجم که در حدود ۳۰ ایستگاه در این دوران افتتاح خواهد شد که زحمات آن از قبل کشیده شده است و امروز ما نتیجه آن را می بینیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره حفار‌ی‌های اتوماتیک گفت: از قرارگاه خاتم الانبیاء دو حفار برای خط ۷ گرفته شد و خواهش من این است که تونل کن‌ها در خط مترو فعال شوند.

وی با اشاره به انتخابات گفت: جای آقای سعید محمد اینجا خالی است و او از افرادی بود که در مترو فعال بوده است و امروز در انتخابات وارد شده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم زحمات زیادی برای مترو کشید و خوب است در فعالیت‌های انتخاباتی خود به این موضوع توجه کند که کشور به توسعه بیشتری احتیاج دارد.

هاشمی گفت: مشکلاتی که هم اکنون به وجود آمده به دلیل مشکلات اقتصادی است و در برنامه ششم توسعه، رشد ۸ ساله توجه شده بود، اما اکنون به رشد منفی رسیده ایم و این یعنی کشور به سمت مشکلات جدی می‌رود که در این صورت تولید، دچار مشکل می‌شود و هرچه رشد بیشتر شود می‌توان به سبک بهتری رسید و در این صورت فساد و رشوه جمع می‌شود و دولتی مطلوب مردم است که بتواند توسعه رفاه و عدالت را در صدر فعالیت‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام
کد خبر: ۶۶۴۳
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha