toghif_car
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس  ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۱۷:۰۰ بعد از ظهر دیروز رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از پل شهید کاظمی ، مشاهده می نمایند که یکدستگاه پراید به صورت خلاف جهت در حال تردد در این بزرگراه می گردد .

وی افزود : سرهنگ باقرپور به محض رویت تخلف این پراید به راننده آن دستور ایست داده ولی وی به محض دیدن ماموران توقف نکرده و با گرفتن دنده عقب از لاین کندرو به لاین کندور رفته و متواری می گردد .

سرهنگ همه خانی گفت : پلاک جلوی این خودرو به واحد های دیگر و تیم های گشتی اعلام می گردد و وقتی رییس منطقه ۲۶ به بررسی پلاک عقب مبادرت می نماید متوجه می شود که رقم های این دو پلاک با یکدیگر متفاوت و فرق می کند .

وی بیان داشت : سه بار دیگر راننده این پراید دنده عقب گرفته و با تصادف با دیگر خودروها قصد متواری شدن داشت که تیم های مستقر با اقدامات پلیسی و ترافیکی خود اجازه حرکات بیشتر به وی نداده و با همکاری دیگر خودروها و رانندگان عبوری موفق به توقف این پراید خطرناک بعد از پل سعیدی می شوند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : این خودرو به علت تخلفات متعدد توقیف و راننده آن به خاطر مخدوشی پلاک و نداشتن مدارک و نداشتن گواهینامه حرکات مخاطره آمیز ، حرکات خلاف جهت ، حرکات مارپیچ ، عدم توجه به فرمان ایست پلیس و چندین مورد تصادف تحویل کلانتری ۱۵۳ ولیعصر گردید .

وی از همکاری خوب رانندگان در توقیف این خودرو تشکر کرد و از شهروندان خواست به محض رویت خودروهایی که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز نظم عبور و مرور شهر را برهم می زنند با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کرده و پلیس را در جریان بگذارند .
کد خبر: ۶۵۹۵
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha