نقاشی-۱
به گزارش تهران پرس، «جعفر میرزایی»، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: شهرداری این منطقه در راستای بهسازی و آرام سازی بصری مناظر شهری اقدام به اجرای طرح های هنری خلاقانه کرد.

وی اظهارداشت: به منظور ایجاد آرامش بصری و چشم انداز مناسب شهری طرح بهسازی جداره های بد منظر شهری در معابر سطح منطقه اجرا شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ افزود: در این طرح تلاش شده است با بهره گیری از هنرهای خلاقانه مناظر شهری تغییر چهره به خود بگیرند.

وی ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای اصناف را ازدیگر اقدامات اجرایی در بهسازی سیمای بصری برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ایجاد وحدت بصری در تابلوها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارد، اداره زیباسازی اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اصناف را در دستور کار خود قرار داده است.

میرزایی افزود: ساماندهی تابلوهای صنوف با هماهنگی صاحبان اصناف انجام می شود و این طرح در خیابان های ستارخان، شادمان، فرحزادی و دادمان اجرا شد.

وی در ادامه به اجرای نقاشی دیواری بر جداره مساجد اشاره کرد و گفت: به منظور تقویت فضای معنوی و ترویج معارف دینی، همزمان با ماه رمضان، ۳۰۰ مترمربع از جداره مساجد قدس و زنجان با طرح های مناسبتی نقاشی شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۵۷۴
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha