۱۳۹۰۸۰۸۱_۱۳۵
 

به گزارش تهران پرس، سید محمد پورحسینی مدیر عامل شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: داوطلبان دریافت کنندکان واکسن کووایران برکت در فاز سوم مطالعه بالینی انسانی هم می‌توانند از طریق اپلیکیشن آی گپ و تماس باسامانه ۴۰۳۰ برای ثبت نام کنند.

 

او با بیان اینکه از ابتدای زمان ثبت نام فاز سوم تاکنون ۴۶ هزار و ۳۱۱ نفر با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفتند و اعلام آمادگی برای تزریق واکسن را داشتند، گفت: مرتبا افراد درخواست کنندگان تماس گرفته می‌شود و برای معاینه و آزمایش‌های پیش از تزریق به آن‌ها نوبت داده می‌شود.

 

پورحسینی گفت: ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر هم در اپلیکیشن آی گپ برای تزریق واکسن اعلام آمادگی کردند.

 

مدیر عامل شرکت برکت تل گفت: مجموعا تاکنون حدود ۶۰ هزار نفر برای تزریق فاز سوم مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت اعلام آمادگی کردند.

 

او با بیان اینکه برای تسریع تماس‌ها و پیگیری درخواست‌های مردمی ۵۰ نیروی جدید به کارشناسان سامانه ۴۰۳۰ اضافه شده است، ادامه داد: ما به یک سوم افرادی که تاکنون تماس گرفتند نیاز داریم و علی الحساب نوبت بسیاری از افراد تماس گیرنده نخواهد شد.

 

پورحسینی گفت: البته تعداد زیادی از افرادی که با این سامانه برای تزریق ارتباط می‌گیرند در غربالگری‌های اولیه رد می‌شوند و یا به تماس ۴۰۳۰ پاسخ نمی‌دهند.

 

مدیر عامل شرکت برکت تل با بیان اینکه به افرادی که در غربالگری‌های اولیه قبول می‌شوند، نوبت دهی آزمایشگاه و تزریق واکسن از طریق سامانه ۴۰۳۰ داده می‌شود، افزود: به طور کلی قرار است ۲۰ هزار نفر در مطالعه بالینی، واکسن را دریافت کنند و ما روزانه ۲ تا ۳ هزار نفر را پیگیری می‌کنیم.

 

او گفت: تا ۱۰ روز آینده تقریبا پرونده تعیین ۲۰ هزار داوطلب درخواست کننده تزریق واکسن کرونا مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۶۳۸۷
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha