۱۳۹۸۰۴۲۸۰۰۰۲۳۸_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران در مورد مصوبات جلسه اظهار کرد:مصوبات جلسه با توجه به این که استان ۱۴ میلیونی تهران واکسیناسیون آن نیازمند یک تمهیدات و بررسی همه جانبه است، از همین حالا باید به فکر مکان‌ها، تیم‌ها و افراد مسؤول آن باشیم.

وی گفت: اولین مصوبه ما تشکیل کمیته واکسیناسیون استان تهران ضلع کمیته‌ امنیتی اجتماعی است.

استاندار تهران ادامه داد: همه ارگان‌ها و نهادها مانند شهرداری، ناجا، بسیج، تربیت بدنی و هلال احمر باید یاری دهند تا بتوانیم مکان‌هایی را به این کار اختصاص دهیم، تیمی را که بتوانند مسؤولیت این کار را به عهده بگیرد شناسایی کرده و نسبت به تجهیز مکان‌ها اقدام کنیم تا در مورد مقرر این واکسیناسیون انجام شود.

محسنی بندپی عنوان کرد: در حال حاضر یک و نیم میلیون جمعیت بالای ۶۰ سال داریم و تهیه واکسن این تعداد در دو دوز نیازمند تمهیدات فراوانی است.

وی گفت : فرمانداری‌های شهرستان‌ها نسبت به همین مصوبه باید کمیته واکسیناسیون در شهرستان تشکیل دهند.

استاندار تهران افزود: با توجه به اینکه هنوز نیروهای جدید به بدنه دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر در تهران اضافه نشدند و حضور پیدا نکردند، پیشنهاد شفاف و روشن که قبلاً هم درخواست شده بود این است که ما تمدید بازنشستگی برای کادر بهداشت و درمان در همه جای کشور علی‌الخصوص تهران در نظر بگیریم چرا که ما از اول هم با کمبود کادر درمان مواجه بودیم.

محسنی بندپی استاندار تهران در پایان گفت: برای اصناف پیشنهادی داشتیم که خود اصناف با رعایت پروتکل‌ها با کاهش ساعت کاری با توجه به کمیته‌ای که تشکیل می‌دهند رعایت فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌ها اجازه فعالیت برخی صنوف دهیم.

انتهای پیام
کد خبر: ۶۳۷۸
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha