دستگیری
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ عباس محمدخانی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۲۴ تن از اعضای آن در محله خانی آباد نو، خبر داد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش‌های پلیس برای نشان دادن غیرقانونی بودن فعالیت شرکت‌های هرمی، گفت: فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در یک باب منزل در منطقه خانی آباد نو ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مأموران انتظامی محل فعالیت اعضای این باند را شناسایی کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲۴ تن از اعضای این شرکت هرمی با هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: یک دستگاه لب تاپ و ۱۰۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از منزل مورد نظر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند و به دنبال «ره صد ساله را یک شبه رفتن»، هستند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۱۶۸
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha