IMG_۲۰۲۱۰۴۲۶_۱۱۴۸۳۹
 

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید بر لغو همه تحریم ها علیه ایران تصریح کرد: تا زمانی که تمام این تحریم ها برداشته نشود، راستی آزمایی صورت نخواهد نگرفت. ضمن آنکه راستی آزمایی یک روزه اتفاق نخواهد افتاد.

 

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس و بالاخص کمیسیون امنیت ملی این موضوع را به جد پیگیری می کنند.

 

حسینی کیا با بیان اینکه تا زمان انجام دقیق راستی آزمایی نباید قدمی برای بازگشت به اقدامات برجامی برداریم، عنوان کرد: طرف های غربی برای فرصت طلبی پای میز مذاکره آمده اند. آنها هیچ وقت به تعهدات شان پایبند نیستند و از آنجایی که دست برتر اکنون از آن تیم مذاکره کننده ایرانی است، دنبال مذاکره ای مجددند تا فرصت را از ما بگیرند و به نحوی ما را سرکار بگذارند. ازهمین رو دولتمردان ما بایستی حواسشان باشد و بدانند که آزموده را آزمودن خطاست.

 

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همانهایی که امضای جان کری را تضمین می دانستند، دیدند که این امضا نه تنها تضمین نبود بلکه نهایت خیانت و خباثت بود. امروز نیز بایستی محکم بر موضع خود که لغو کل تحریم ها و پس از آن راستی آزمایی است، بایستیم. در غیر این صورت کلاه گشاد دیگری سرمان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/ الف

 
کد خبر: ۶۱۱۱
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha