index
به گزارش تهران پرس، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: با توجه به وضعیت بحرانی بیماری کرونا در شهر تهران، پاکسازی پارک ملت با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا با حداقل نفرات و رعایت حفظ فاصله اجتماعی و در نظر گرفتن سلامت شهروندان و کارکنان به عنوان مهمترین اولویت، انجام می شود.

هوشیار ابراز کرد: برگزاری"کارگاه و وبینار آموزشی "به صورت مجازی ، آنلالین و آفلاین با موضوعات "حفاظت از سیاره زمین، احیای زمین، باززنده سازی محیط زیست تخریب شده و حفاظت از محیط زیست" در فضای مجازی برگزار می شود.

او اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی جهت آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و انتشار پیامها، مفاهیم و محتواهای هفته زمین پاک، استفاده از ظرفیت پرتالها و ساب پرتالهای منطقه، کانالها و صفحات مجازی در اختیار منطقه، نواحی، سراهای محلات ، کانون ها و ... در هفته زمین پاک اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: ارسال پیامک با موضوع گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، استفاده از ظرفیت اعضای کانون های محیط زیست محلات در اجرای برنامه های مجازی و حضوری )،تقدیر از ساکنان منتخب منطقه که در اجرای طرح کاپ فعال بوده و همکاری مناسب داشته اند )، برگزاری مسابقه نقاشی برنامه هایی است در که این هفته در حال برگزاری است.

هفته زمین پاک در ایران، از روز دوم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود؛ موضوع جهانی هفته ز مین پاک امسال "احیای زمین، اراده ما" اعلام شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۷۳
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha