enews_EToolsFile_1C7A1647-6e8c8f11-8fba-4e1c-b2ef-8b83bf580d27
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی ندامتگاه مرکزی کرج؛ به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر کارکنان زندان های استان البرز با مدیران و بررسی و رفع مشکلات موجود، جلسه ی پرسش و پاسخ کارکنان ندامتگاه مرکزی کرج با حضوراسماعیل جمیاری مدیرکل زندانهای استان البرز، سید جواد تهامی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، فرهاد بهرامی معاون اداری مالی، ایرج فتاحی مدیر ندامتگاه مرکزی کرج و مسئولین واحدهای نظارتی در محوطه ساختمان اداری ندامتگاه مرکزی کرج با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات کارکنان زندانهای استان البرز با حضور مسئولین مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندانهای استان البرز در این جلسه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را از شاخصه های مهم در زمینه تقویت تعاملات و بررسی مشکلات موجود، پیگیری و تلاش در جهت رفع این معضلات و مشکلات برشمرد .

جمیاری تصریح کرد : برگزاری مستمر اینگونه جلسات در ایجاد انگیزش و تقویت روحیه خدمت رسانی کارکنان نقش موثری را ایفا می کند .

وی افزود: حفظ شأن و کرامت انسانی کارکنان از اصول اساسی است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

در پایان پس از صحبت های جمیاری مدیر کل زندانهای استان، پرسنل ندامتگاه مرکزی کرج مشکلات موجود در مرکز و همچنین درخواست های خود را با مدیر کل، معاونین، مدیر ندامتگاه و مسئولین واحدهای نظارتی در میان گذاشتند و مسئولین نیز به سوالات و درخواست های مطرح شده، پاسخ دادند .

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۸۵
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha