Screenshot_۲۰۲۱۰۴۲۵-۱۱۳۱۲۱_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس،  سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت در حاشیه طرح یازدهم ظفر در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: سال گذشته مواد نو ظهور در اولویت بود که یکی از آن ماری جوانا بود اما موادهای مخدری دیگری هم داشتیم که از بردن نام آن معذوریم چراکه ممکن است بردن نام آنها جوانان را جذب کند.

وی درخصوص قیمت مواد مخدر، گفت: قیمت مواد مخدر ثابت است و نسبت به سال گذشته تغییر نکرده اما نسبت به ۹۸ و ۹۷ تغییر کرده است.

سرهنگ حسنوند درخصوص دسترس پذیری مواد مخدر بیان کرد: یکی از گلایه های پلیس بحث خلاء قانونی است، اگر بخواهیم همین حالا اقدام به خرید مواد مخدر کنیم بیش تر از نیم ساعت مواد مخدر پیدا می شود اما برخی می گویند در کمتر از ۵ دقیقه مواد در دسترس است که اشتباه می کنند.

رئیس پلیس مواد مخدر فاتب درخصوص جاسازی مختلفی که قاچاق چیان می‌کنند، گفت: همکاران ما هم آموزش های لازم را برای جاسازی مواد مخدر می بینند و اشراف کاملی در این خصوص دارند.

وی درخصوص فیلم هایی که درباره دسترس پذیری سریع مواد مخدر است، گفت: این فیلم ها با نظر ما مخالف بوده و مورد اشکال است، این فیلم‌ها بدآموزی برای نوجوانان و جوانان دارد، وقتی رسانه ای که برای کشور مورد قبول است می گوید دسترسی به مواد مخدر در کمتر از ۱۰ دقیقه است یک آسیب است اگر همین حالا اقدام کنیم تا بخواهیم فروشنده را پیدا کنیم ۱۵ دقیقه زمان می برد.

انتهای پیام/ساراپیرانه
کد خبر: ۶۰۶۴
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha