iسیبسیبیسبسیبx
به گزارش تهران پرس؛ پس از بازدید مصطفی سلیمی از پروژه های شاخص و توسعه محلی ، جلسه نظارت دوره ای منطقه ۳ با حضور مدیران کل ستادی و مدیران کل سازمانها و شرکتهای مرتبط به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

او با ابراز رضایت از ارزیابی صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد: تشکل های مردمی، خیریه ها، سازمان های مردم نهاد و NGO ها در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی منطقه ۳ با قدرت و درایت عمل می کنند به طوری که بسیاری از آنها با حضور در مجامع بین المللی، موجب باز شدن گره های کوری شده اند که به دلیل تحریم های ظالمانه به مردم این مرز و بوم تحمیل شده است.

سلیمی پایش وضعیت سامانه نظارت مردمی ۱۳۷ منطقه ۳ را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کسب رتبه برتر این منطقه در این حوزه نظارتی، نشان از تدبیر و نظارت و حساسیت مدیریت شهری این منطقه در حفظ نشاط شهری، پاکیزگی و زیبایی است و خاطرنشان کرد باعث خوشنودی است که نواحی منطقه سه موفق شده اند که رتبه های یک رقمی و ممتاز در بین نواحی پایتخت را به خود تخصیص دهند.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی ‌و امور مناطق شهرداری تهران به پروژه ساختمان فرهنگی و اداری مجموعه باغ شاعران و مسیر ۱۸ کیلومتری دوچرخه در راستای اشاعه فرهنگ حمل و نقل پاک پرداخت و اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها به منظور جلب رضایتمندی و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان باشیم.

سلیمی با اشاره به پدیده کودکان زباله گرد اظهار کرد: با تلاش های مجدانه و بی وقفه مسئوولان خدمات شهری به نقطه ای دست یافته ایم که کمتر شاهد استفاده ابزاری از خردسالان در سطح معابر و بزرگراه ها هستیم.

او، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران را با عنایت به تاکید شهردار محترم تهران، یکی از امتیازات قابل توجه منطقه برشمرد.

سلیمی گفت: با توجه به روند رو به رشد مراکز تجاری و اداری در این منطقه، سکوت مطلقی پس از پایان ساعت کار در معابر اصلی و فرعی این منطقه حکفرما می شود که بعضا مخاطراتی را به همراه دارد در همین رابطه تصمیماتی همچون برپایی بازارچه های فرهنگی و صنایع دستی و پارک های محلی برای پیشگیری از هرگونه جرم و بزه شبانه پایتخت در شورای اسلامی شهر تهران اتخاذ شده است که پس از کاهش همه گیری ویروس کرونا اجرایی خواهد شد.

سلیمی پایش وضعیت نگهداشت شهر ، وضعیت فضای سبز و پیشرفت پروژه های توسعه محله ای و اولویت دار این منطقه را مطلوب دانست.

در این جلسه احمد تواهن شهردار منطقه۳ با ارائه توضیحاتی از وضعیت فعلی، و دورنمای اقدامات منطقه با تاکید بر توسعه زیرساخت ها و تمهید امکانات بهتر در بخش های مختلف بیان کرد: طرح دو فوریتی احداث پارکینگ های زیر سطحی در این منطقه به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است که به صورت پایلوت در این منطقه اجرایی می شود و امیدواریم که عامل موثری در کاهش بار ترافیکی در کل شهر باشد.

شهردار منطقه ۳ اظهار کرد: پروژه های کوچک مقیاس و زودبازده رویکردهای با اهمیتی هستند که با کمترین هزینه بسیاری از مشکلات و درخواست های شهروندان را مرتفع و موجبات رضایت مندی ایشان فراهم می آورند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۳۴
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha