۱۶۴۵۲۰۹۲۴
به گزارش تهران پرس از اعلام شامگاه چهارشنبه استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی توضیح داد: تمام تلاش وزارت کشور و استانداری‌ها به ویژه استانداری تهران این است که زمینه مشارکت آحاد جامعه را در انتخابات فراهم کنند و بر همین اساس از ۲ هزار و ۶۰۰ ثبت نام کننده برای انتخابات شورای شهر تهران زیر ۶ درصد یعنی ۱۵۰ نفر رد صلاحیت شدند و میانگین استانی هم کمتر از ۹ درصد بود.

وی افزود: مشخص نیست که یکی از خبرگزاری‌ها بر چه اساسی گفته که در تایید صلاحیت‌ها کوتاهی شده است که این موضوع قابل پیگیری است.

استاندار تهران تاکید کرد: تلاش ما در ستاد انتخابات وزارت کشور و استان تهران این است که براساس قانون عمل کنیم و هیچ داوطلبی نبود که خدایی ناکرده حقش ضایع شود.

محسنی بندپی گفت: در سنوات گذشته بیشتر از این‌ها رد صلاحیت داشتیم، ولی در هیات اجرایی این دوره عملکرد بسیار خوب بود و چیزی که در اجرا مهم است قانون، بی طرفی و فراهم کردن مقدمات و تمهیداتی است که شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشیم.

انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

 
کد خبر: ۵۹۸۸
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha