۱۶۴۶۰۸۶۸۰
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در حیاط ساختمانی در جنوب تهران خبر داد و گفت: بیست هشتم فرودین ماه جاری، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودروهای شوتی در حیاط ساختمانی در محدوده میدان "بهمن" مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان در محل مشخص شد، محل اعلامی ساختمانی مسکونی است، افزود: با شناسایی هویت مالک ساختمان، در تحقیقات محلی به دست آمد، تعدادی خودرو به تازگی مقدار فراوانی کالا در این مکان تخلیه و مالک این اموال حیاط ساختمان پدری اش را به انبار کالا تبدیل کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از این مکان اخذ و ماموران روز گذشته در بازرسی از داخل حیاط ساختمان، ۸۷ رول در مجموع به متراژ ۴ هزار و ۷۸۵ متر پارچه، ۲ هزار و یکصد عدد ماسک، یک هزار و ۵۵۵ عدد کلاه، ۴۳ هزارو ۱۰۰ عدد لامپ، یک هزار و ۱۳۸ عدد لوازم یدکی خودرو، ۱۴ هزار و ۵۵۰ عدد لوازم پزشکی، ۶ هزار و ۶۷۵ عدد لوازم بهداشتی، یک هزار و ۹۲۹ عدد ادکلن ، ۱۸۸ عدد کنترل لوازم صوتی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی در انواع مختلف کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم به خرید کالا به صورت قاچاق و انتقال آن توسط خودروهای شوتی اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت. با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۹۱۰
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha