۲۰۲۰۰۶۱۰۶۵۴۳۳۹۲۴۸۴
مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی عامل اصلی در افزایش آمار قربانیان کرونا در تهران و سراسر کشور بوده است، گفت: متاسفانه قبل از نوروز شاهد بودیم که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که پیک کرونا به پایان رسیده است و محدودیت زیادی در سفرهای نوروزی اعمال نخواد شد و فقط چند شهر به عنوان وضعیت قرمز اعلام شدند و به همین دلیل سفرهای نوروزی افزایش یافت و به دنبال آن شاهد قرمز شدن شهرهای مختلف در کشور هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در روز قربانی بیماری کرونا می شوند و طبق اعلام آمار اعلامی از سوی برخی مسئولان، روزانه قربانیان کرونایی در تهران به بیش از ۱۳۰ نفر رسیده است که وحشتناک است و باید این شرایط را مدیریت کرد.

شریعتی نیاسر افزود: مسئولان ستاد مقابله با کرونا باید به دلیل اعمال سیاست هایشان از مردم عذرخواهی کنند چرا که وضعیت فعلی حاد بودن کرونا در کشور به دلیل غفلت آنان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی توان در مذاکرات برجام به امریکا اعتماد کرد، گفت: متاسفانه در برجام شاهد بودیم که امریکا به هیچ کدام از تعهداتش پای بند نبود و فقط ایران بود که اجرا کننده تعهداتش بود و در دوران ترامپ هم شاهد خروج صد در صدی امریکا از برجام بودیم و در این شرایط چطور می شود که به امریکای بایدن اعتماد کرد، در حالی که رئیس جمهور بعدی می تواند هر گونه تفاهم ایران با این کشور را زیر سوال ببرد.

وی افزود: نباید معیشت مردم را به مذاکرات برجام گره زد و یقینا امریکا بدون راستی آزمایی اصلا قابل اعتماد نیست و نباید به خاطر اثرگذاری در نتایج انتخابات آینده، مذاکره ای فوری برگزار کرد که انتهایش همچون برجام گذشته، پوچ باشد.

‏انتهای پیام/ق

 
کد خبر: ۵۸۷۶
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha