IMG_20210317_111652_332
گروه سیاسی تهران پرس- سارا پیرانه، ارتش، اجتماع کثیری از مردان غیور و رزم‌آوران دلیر است، که همواره جان خویش بر کف نهاده و برای حفظ و حضانت از ناموس و مرزهای میهن مقدس خویش، لحظه‌ای چشم برهم نمی‌نهند تا مبادا دشمن مکار حتی برای لحظه‌ای، افکار شوم و عوام‌فریبان خود را عملی کند. ارتش، گام‌هایی استوار در پیکره وجودی یک کشور است.

ارتش؛ نیرویی پرتوان با امداد غیبی و معنوی شیردلان همیشگی صحنه‌های نبرد است؛ مردانی گمنام در لباس تقوا و عبودیت، که ترجیح می‌دهند برای همیشه در صفحات تاریخ مبارزه، گمنام بمانند. آنان یاوران همیشه درصحنه هستند و بر خود می‌بالند که لباس رزم بر تن دارند و به‌صورت دیگری کشور را سازمان‌دهی و مدیریت می‌کنند تا مبادا به‌اندازهٔ ذره‌ای از این خاک به دست نامردان روزگار بیفتد و کم شود!

چشمان تیزبین و برق‌آسا، که معنای پلک برهم زدن را نمی‌داند و بر ژرفای تاریکی‌های اذهان تیره‌دلان همیشگی تاریخ می‌درخشند و نور می‌افکنند.

ارتش، صحنه شکوه و عظمت کشور در دل مرزها و جاده‌های پرپیچ‌وخم حوادث پی‌درپی روزگار است، ارتش یعنی صلابت، یعنی امنیت در پوشش تدبیر و تدبر آگاهانه و منسجم یافته است.

ارتش، کوه استواری در دل اصابت‌های بی‌رحمانه دشمنان است. ارتش اقتدار یک کشور بر اساس ایمان و تقوا بر دست‌های مخلص مردانی پاک و آسمانی است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۸۲۳
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha