Screenshot_۲۰۲۱۰۴۱۸-۱۰۰۱۳۲_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۲۰:۵۰ شب گذشته، در محدوده شمال به جنوب خیابان انقلاب مقابل پاساژ مهستان یکفقره آتش سوزی روی می‌دهد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه ۱۱ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند .

سرهنگ اکبری اذعان کرد: عوامل آتش نشانی به موقع در محل حاضر بودند و مشغول اطفاء حریق گردیدند و افرادی که در این واحد تجاری بودند را از موقعیت خارج کردند.

وی افزود : پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر شوند و مشغول اقدامات خود گردند چرا که با ایستادن و نگاه کردن به این گونه حوادث در خیابان ها و معابر هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و کار امداد رسانی و حضور و خروج یگانهای فعال در حادثه به کندی و سختی صورت می پذیرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در نتیجه از شهروندان می خواهیم در این گونه حوادث از محل عبور کرده و با این اقدام کار امداد رسانی را برای تیم های امدادی آسانتر کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۸۳۸
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha