۱۶۶۳۷
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در  گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با اشاره به طرح رعد ۴۳ بیان کرد:  در این مرحله از طرح، ۱۰۳ نفر سارق دستگیر که از این تعداد ۶۰ نفر سابقه دار و دارای مجازات‌های کیفری بودند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۵ باند سرقت متلاشی شد، بیان کرد: ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۴هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در کارگاهی در نازی آباد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیلیان از دستگیری ۲۰ نفر خرده فروش موادمخدر خبر داد و گفت: از این خرده فروشان  ۵ کیلوگرم مواد مخدر گل و حشیش کشف و ضبط شد.


سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت در رابطه با دستگیری فردی که خود را مامور و رییس کلانتری معرفی کرده بود، عنوان کرد: این فرد با عناوین رئیس کلانتری اقدام به اخاذی از مردم می کرد که طی عملیاتی توسط همکاران در سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت دستگیرشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: تعدادی  دینام کولر، باتوجه به اینکه پشت بام نصب میشود و حفاظ نیز ندارد توسط سارقان ربوده شده بود که کشف و ضبط شد. ارزش ریالی اموال مکشوفه در این مرحله از طرح رعد بیش از ۳ میلیارد تومان است.


سرهنگ جلیلیان بیان داشت: مقادیری بیسیم نظامی که فاقد مجوز و بصورت قاچاق بود، کشف و ضبط شد.

وی در رابطه با کشف لوازم آرایش توسط همکاران در کلانتری پایانه جنوب خبرداد و گفت: این لوازم آرایشی در اتوبوس و انبارهای پایانه جنوب کشف شد که تقلبی بوده و مورد تایید شبکه بهداشت و درمان نیست.

 


انتهای پیام/ساراپیرانه

 
کد خبر: ۵۷۶۳
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha