index
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه ایجاد معنویت در شهر و افزایش روحیه نشاط و امید در شهروندان را از اهداف اجرایی ویژه برنامه های ماه رمضان اعلام کرد و گفت: در همین راستا کاروان سیار رمضان ۱۴۰۰ با حرکت در گذرهای پرتردد منطقه و اجرای

گروه های هنری، نوید رسیدن این ماه مبارک را به شهروندان می دهد.

او با اشاره به تدارک برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در فضای مجازی ادامه داد: این برنامه ها در قالب برگزاری مسابقه عکاسی از سفره رمضان، مسابقه مجازی نهج البلاغه، معرفی روزه اولی ها به صورت ارسال عکس و فیلم در فضای مجازی همراه با اهدای جوایز و نیز تولید محتوای مناسبتی ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) تا ۲۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد.

توکلی همچنین از برگزاری پویش سفره مهربانی به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف کمک و دستگیری از خانواده های نیازمند برگزار می شود.

به گفته توکلی با توجه به تقارن روز معلم با ماه رمضان، برنامه ای با عنوان معلم شهید به منظور تجلیل از ۵ مادر شهید منطقه بعنوان بهترین معلمان انسان ساز همراه با تولید محتوای مناسبتی روز معلم و شهادت استاد مطهری در فضای مجازی، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت اجرا می شود.

شهردار منطقه « نوای نواحی» را از دیگر برنامه های آیینی و هنری ماه رمضان عنوان کرد که شامل برنامه های تخصصی همچون چاووشی خوانی، دمامه زنی و ... است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۷۰۸
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha