unnamed
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ ایوب صالحی گفت: در هفته های اخیر با اعلام گزارش هایی از سرقت دریچه های فاضلاب در محدوده امامزاده حسن ، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی تیم عملیات کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن، آغاز شد.

وی افزود: سارق در حین سرقت پل آهنی یک آپارتمان توسط واحد گشت کلانتری ۱۴۹ رویت شد و با استفاده از یک دستگاه خودرو نیسان اقدام به فرار کرد که پلیس موفق به دستگیری وی می شود، سارق پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به ۶۰ فقره سرقت پل اهنی اقرار و اعتراف می کند.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی خریدار اموال مسروقه در ادامه تحقیقات پلیس، تصریح کرد: طی اقدامات عملیاتی پلیس موفق به دستگیری مالخر پل های آهنی مسروقه می شود، که از مخفیگاه وی ۴۰ عدد پل کشف می شود که ارزش تقریبی اموال مکشوفه یک میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد می شود.

اعتراف به سرقت ۲۵ دریچه فاضلاب

همچنین مصطفی اسکندری، رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق دریچه های فاضلاب و اعتراف این فرد به ۲۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: در هفته های اخیر با اعلام گزارش هایی از سرقت دریچه های فاضلاب در محدوده قیامدشت، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی تیم عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات پلیس، سارق در حین فروش دریچه های مسروقه شناسایی و دستگیر و به ۲۵ فقره سرقت دریچه های فاضلاب و یک موتورسیکلت اعتراف کرد. مقادیری از اموال مسروقه از قیبل کابل های فشار قوی برق و تعداد زیادی دریچه های فاضلاب از جنس برنج به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه این فرد کشف شد.

رئیس کلانتری قیامدشت با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان هر گونه گزارش و اطلاعات را پیرامون فعالیت افراد سود جو و فرصت طلب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس خبر دهند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۶۵۵
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha