حسین-محمد-صالحی-نماینده-چادگان
 

حسین محمد صالحی دارانی عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با اشاره به اهمیت انتخابات آتی بالاخص انتخابات شورای شهر تهران عنوان کرد: انتخابات پیش رو به دلایل مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و ما نیاز جدی به مشارکت مردمی داریم.

 

صالحی در ادامه  با اشاره به روند تایید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا تاکید کرد: هیئت های نظارت و اجرایی شهرستان ها بالاخص تهران که از حساسیت بالایی برخوردار است، هر چه سریع تر نتیجه بررسی ها را اعلام و کمک کنند تا حرکت های سیاسی و اجتماعی در شهر شکل بگیرد و اهمیت انتخابات را بالاتر ببرند. گاهی یک مقدار تعلل هایی که در هیئت های اجرایی و نظارت صورت می گیرد، باعث می شود که که این روند کند شده و دلسردی را در مردم ایجاد کند.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار تهران پرس درباره اعضای هیئت نظارت مرکزی کاندیداهای شورای شهر و روستا بیان کرد: هیئت نظارت مرکزی از طرف مجلس متشکل از سه نماینده مجلس؛ آقایان سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، محسن پیرهادی از نمایندگان تهران و محمدصالح جوکار نماینده یزد و رئیس کیسیون شوراهای مجلس است.

 

صالحی در ادامه افزود: این هیئت مرکزی، هیئت های شهرستانی را تشکیل داده اند و کار در حال انجام است. هیئت تهران نیز باید اعلام نظر کند تا زودتر پرونده تایید صلاحیت شوراهای شهر بسته شود و نتایج را اعلام کنند تا زودتر حرکت ها آغاز شود.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۶۲۰
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha