۴a7ee5ee-77c7-4ed3-924c-8faf174dbd55
به گزارش تهران پرس، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اهمیت گل و گیاه در شهر و نقش آن در ارتقاء آرامش روحی و روانی شهروندان بیان کرد: در این طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی ومحیط همسایگی» با تمرکز بر چهار حوزۀ باغچۀ محله/ مجتمع، دیوار سبز، کاشت گل وگیاه¬ مشارکتی خانواده و المان مشارکتی اجرا می شود.

به گفته او آموزش شهروندان، جلب و ارتقاء مشارکت آنان در کاشت گیاهان و حوزۀ زیباشناختی مرتبط با نما و منظر از جمله اهداف مهم این طرح محسوب می شود.

بصیری افزود: این طرح توسط اداره آموزشهای شهروندی و درراستای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و با تمرکز بر دو بخش تسهیلگری و بخش ترویج گری اجرا خواهد شد.

ضمن اینکه می توان با مشارکت و هماهنگی سازمان بوستان¬ها و ادارات فضای سبز و زیباسازی منطقه، ابعاد مختلفی از این طرح را در منطقه اجرایی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی نیز دی ماه سال گذشته با هدف بهبود زندگی شهروندان در آپارتمان ها و با تدوین و اجرای برنامه های سیاستی، ترویجی، آموزشی و تولید محتوا برای بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی این منطقه آغاز شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۶۰۳
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha