۸۸۸۷۵۴۸e-b40f-4276-bfe9-800c6733fbe7
حجت الاسلام مهدی شیخ نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران عنوان کرد: به عنوان یک شهروند تهرانی با برخی از اصلاحات و تغییر رویکردی که در روند شهرداری صورت گرفت، موافق هستم اما در برخی از موارد  به عملکردها منتقدم و آن را نمی پذیرم. البته تحریم، مشکلات دولت، بازگشت سرمایه به شهرداری و کرونا از عواملی بود که دست شهرداری را برای انجام امورات شهری بست. اما می شد بهتر از این کار کرد و باید  اقدامات بیشتر و بهتری برای شهروندان تهرانی صورت می گرفت.

 

شیخ با تاکید بر لزوم توجه مسئولان شهری به مسائل زیست محیطی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی  عنوان کرد: رسیدگی به آسیب های اجتماعی در شرایط فعلی  به عنوان یک معضل شهری است و هم یک تکلیف شرعی بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم شورای آینده به این موضوع توجه جدی کنند به دلیل اینکه این معضل در مسائل شهری دیگر نیز تاثیرگذار است.

 

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به سوال خبرنگار تهران پرس درباره بازداشتی های صورت گرفته در مجموعه شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: در جریان روند پرونده ها نیستم اما بایستی با فساد مبارزه کرد؛ هر کس که باشد و امیدوارم مبارزه با فساد، سیاسی وتبعیض آمیز نباشد و صادقانه باشد.

 

نماینده سابق مردم تهران در پایان به اهمیت انتخابات آتی شورای شهر تهران اشاره کرد و تاکید کرد: مردم با این بینش که نحوه انتخاب آنها در سرنوشت شهری شان تاثیر مستقیم دارد، در انتخابات حضور یابند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۵۳۵
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha