۱۵۷۸۵۹۳۳۹۸
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به صف های مرغ در تهران و شهرهای دیگر عنوان کرد: بعید نیست این صف ها مهندسی شده باشد، به این دلیل که دستگاه های ذی ربط از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و مجموعه دولت می توانستند طوری عمل کنند که این صف ها را نداشته باشیم.

 

عضو هیات رییسه مجلس در ادامه عنوان کرد: خوشبینانه ترین فرضیه این است که آقایان مسئول  به موقع رصد نکردند و به موقع تصمیم نگرفتند که اکنون این اتفاق رخ داده است. مگرنه  منابع ارزی در حد مورد نیاز تامین شده بود و می توانست در اختیارشان قرار  گیرد. کمااینکه می توانست نهاده ها به موقع سفارش داده شود و به موقع از گمرک ترخیص شود و به موقع جوجه ریزی انجام شود. اما به نحوی عمل کردند که اکنون ما شاهد این وضعیت هستیم. البته رویه عدم اقدام به موقع را به کرات از دولت دیده ایم.

 

حاجی دلیگانی تصریح کرد:  آقایان در سال ۹۲ اعلام می کردند به محض اینکه ما وارد مذاکره با امریکا شویم، همه مسائل بالمره و فورا حل می شود. اما شاهد بودیم که با طرح این موضوع، جامعه را دور زدند و رای خود را از آنهایی که حرفشان را باور کردند، اخذ کردند. یکبار دیگر نیز درصددند تا با استفاده از همین ابزار مذاکره و ایجاد دو قطبی سازی جامعه در انتخابات ۱۴۰۰ به زعم باطل خودشان رای مردم را مجدد اخذ کنند. از همین رو از یک طرف به مردم فشار می آورند و از طرفی دیگر به جامعه این جهت را می دهند که راهکار مشکلات، مذاکره است و اگر می خواهید در صف ها و تحت فشارهای اقتصادی نباشید، نگاهتان به وین باشد.

 

عضو هیات رییسه مجلس در خاتمه مطرح کرد: این در حالی است که شخص آقای رئیس جمهور در سال ۹۲ اعلام کرد عمده مشکلات ما ناشی از سوء مدیریت است. ایشان که نزدیک به هشت سال است مدیریت کشور را تماما در اختیار داشته اکنون بایستی پاسخگو باشد و دراین راستا یا باید به ضعف و سوء مدیریت خود اذعان کند و و یا اگر توضیحی دیگری دارد به جامعه ارائه دهد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۵۲۷
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha