موبایل
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی حرفه ای و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم از عابران پیاده سرقت می کرد. در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط موتورسواری جوان در سطح حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص این پایگاه با تجمیع پروندهای مشابه موفق شدند تصویری واضحی از متهم را به دست آورند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان هویت متهم را شناسایی و تصویری از آن در اختیار تیم های مختلف گشت انتظامی پلیس آگاهی قرار گرفت، عنوان کرد: کارآگاهان با جمع بندی سرنخ های کشف شده از صحنه های جرم توانستند نوع موتور بکار رفته در سرقت ها،ساعت پیک سرقت ها و جغرافیای وقوع جرم را شناسایی کنند و بدین ترتیب طرح مهار و دستگیری سارق عملیاتی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: گشت زنی های هدفمند آغاز و تا اینکه کارآگاهان موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی هنگام پرسه زنی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه دوم این پلیس، به ۳۰ فقره موبایل قاپی از رهگذران و عابران پیاده اعتراف کرد.

سرهنگ اختیاری در پایان با اشاره به اینکه تا کنون ۲۳ تن از شاکیان شناسایی شده اند، افزود: با دستور قضائی متهم در اختیار این پایگاه برای کشف جزئیات پرونده ها قرار دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۸۵
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha