۴۳۳۹۷۵_۵۷۰
به گزارش تهران پرس،  به نقل از راه دانا، کار ویژه دولت آقای روحانی در طول دوران زمامداری پرداختن به مسائل مردم با رویکرد عملیات روانی و کار رسانه‌ای فریبنده روی افکار عمومی بوده است. این مسئله از مدل پرداختن به مسئله مذاکره با ادبیات مبالغه آمیز مانند ربط دادن آب خوردن مردم به برجام و همچنین حرفهای تحریک کننده ای مانند این که اگر همین امروز توافق نکنیم روزانه فلان میلیارد دلار ضرر خواهیم کرد برای مردم ملموس و فراموش نشدنی است.

 

و یا در موضوع بحث آزادی های اجتماعی، فریب دادن مردم و درگیری اذهان با موضوعاتی مثل چرایی پخش نشدن فلان آهنگ فلان خواننده در تلویزیون در روزهایی که اولویت مردم توجه به معیشت و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی بود از ویژگی های دولت روحانی است. دولتی که بیش از آنکهu به استخدام کارشناسان اقتصادی بپردازد مشغول به کارگیری کارشناسان فریب رسانه ای و عملیات روانی علیه مردم شده است.

 

به عبارت ساده تر وقتی دولتی که متولی امورات اساسی کشور است، اولویتش پخش آهنگ مرغ سحر می شود و برای ایجاد موج های روانی و فریبنده و دوقطبی های مخرب روی این امواج سوار می شود، بدیهی است که همه مردم قربانی وجود یک دولت کم کار و بی عمل شده و در سال ۱۴۰۰ مجبورند از سحر در صف گرفتن تکه های از یک مرغ شوند.

 

نکته جالب تر اینکه همین روزها در همین دولت به جای درس گرفتن و کوتاه آمدن از فاز عملیات روانی و فریب علیه مردم و توجه عملی به مشکلات، باز هم در آستانه انتخابات به جای حل مشکلات میدانی مثل صفوف ناراحت کننده برای مرغ! در یک رویکرد کاملاً انتخاباتی و عجولانه باز هم نمایش مذاکره و اجرای نمایشی برجام را برای فریب مردم در انتخابات آینده و ادامه دادن دولت روحانی در دستور کار گذاشته است.

 

کاربران شبکه های اجتماعی با یادآوری تجمع های خیابانی طرفداران دولت که برای فلان خواننده آهنگ مرغ سحر را همخوانی می کردند و مقایسه آن تجمع ها با گرفتاری مردم در روزهای کنونی که مجبورند از سحر در صف مرغ بایستند، کلید واژه #مرغ_سحر را تبدیل به یک پویش انتقادی از وضعیت مدیریت دولت و تلاشهای انتخاباتی برای تداوم سیاستهای روحانی کردند.

 

شما نیز می توانید با دنبال کردن این کلید واژه مطالب خود را در این رابطه به اشتراک بگذارید.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۶۶
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha