۰۲
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران،در این بازدید نوروزی ، مجتبی یزدانی ضمن تحسین و تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، جایگاه مطلوب منطقه را نشان از وفاق و همدلی واحد ها و هدایت و رهبری خوب شهردار منطقه عنوان کرد و افزود: اقدامات مناسبی بویژه در حوزه نگهداشت شهر، رنگ در شهر، فضای سبز، مدیریت مصرف انرژی و پسماند در این منطقه صورت گرفته است و امیدواریم شاهد فعالیت های مستمر در راستای رفاه و رضایت هرچه بیشتر شهروندان در این منطقه باشیم.

او در عین حال شهرداران نواحی را در خط اول کسب رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و افزود: شهرداران نواحی با حضور مستمر در میان مردم می بایست مشکلات و مسائل آنها را شناسایی کرده و با مسئولیتی که دارند در جهت کسب رضایتمندی که هدف اصلی شهرداری است تلاش نمایند.

مجتبی یزدانی همچنین گفت: در صورتی مبحث مهم نگهداشت شهر به صورت اصولی پیش خواهد رفت که معاونت های عمران، ترافیک و شهرسازی نیز در کنار خدمات شهری به ایفای نقش بپردازند.


تبدیل فضای بی دفاع شهری به سرانه های خدمات شهری، موضوعات مربوط به تأمین سرانه های فضای سبز، آبیاری، احداث تصفیه خانه، احداث ایستگاه آتش نشانی، حاشیه سازی اتوبان شهید یاسینی، بهره برداری از منابع آبی چون چاه ها، قنوات و... از جمله مواردی بود که در این نشست معاون شهردار تهران بر آن تاکید ویژه داشت.

مجتبی شکری، شهردار منطقه۱۳ نیز در این جلسه از معاون خدمات شهری شهرداری تهران به جهت حمایت و پشتیبانی در جهت بهبود خدمات به شهروندان منطقه ۱۳ تقدیر کرد و بر لزوم برنامه ریزی دقیق و خلاقانه در جهت عملیاتی شدن اقدامات شاخص و ویژه در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد.

گفتنی است این نشست صفایی معاون خدمات شهری منطقه، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران منطقه گزارشی از اقدامات این حوزه را در سال ۱۳۹۹ و استقبال از نوروز ۱۴۰۰ ارائه و مسائل و دیدگاه های خود را در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور با معاون شهردار تهران در میان گذاشتند.
کد خبر: ۵۳۲۷
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha