سالک
حجت الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو بیان کرد: مردم نقش مشارکتی بالایی در انتخابات دارند و در طول این ۴۲ سال نیز نشان داده اند که اصل نظام و ولایت فقیه، حاکمیت دینی و حضور در صحنه را از مسائل اصلی خود می دانند.

 

سالک با اشاره به کارشکنی دشمنان در انتخابات آتی عنوان کرد: بیگانگان و دشمنان نظام  اسلامی در فضای مجازی برای ایجاد دوقطبی در صف داخلی کشور و فاصله گرفتن مردم از انتخابات و عدم حضور در این صحنه ملی تلاش می کنند تا بتوانند انتخابات را ضعیف معرفی کنند.

 

این نماینده ادوار مجلس در ادامه افزود: دشمنان همچنین سعی می کنند تا نفراتی که برای اهداف پلیدشان مفیدند، رای بیاورند. لذا پیش بینی می شود استکبار و امریکای جنایتکار با اقدامات خود، یک جریانی در کشور به وجود بیاورند که باید هوشیاری لازم را در این خصوص حفظ کرد.

 

سالک با بیان اینکه عرصه انتخابات به مثابه صحنه مبارزه ملت ایران با بیگانگان و دشمنان است، تاکید کرد: علی رغم تلاش این جریانات بیگانه، مردم باید پرشور و بر اساس شعور و بصیرت ملی در انتخابات حضور یابند تا چون گذشته بیگانگان و دشمنان را مایوس کنند.

 

این نماینده ادوار مجلس به انتخابات شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: شوراهای شهر و روستا که مبتنی بر قانون است، در حقیقت یک نوع پارلمان های محلی اند که به پشتوانه مردمی برای مردم کار می کنند. بر این اساس باید توجه ویژه ای به آن کرد. ضمن اینکه شورای شهر تهران به لحاظ پایتختی و مرکزیت ازویژگی های خاصی برخوردار است.

 

سالک در پایان بیان کرد: امیدواریم کسانی وارد شوراها شوند که از ایمان راسخ، دلسوزی کامل، ولایت مداری، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برخوردار باشند.

 

انتهای پیام/ الف
کد خبر: ۵۳۱۷
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha