۱۳۹۹۱۰۲۶۱۰۵۵۱۴۹۵۷۲۲۰۲۷۰۶۴
 

به گزارش گروه سیاسی تهران پرس، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۹ امروز دوشنبه نهم فروردین ماه؛ دومین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع روز اول و دوم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام ۳ زن و ۱۰۷ مرد نهایی شد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام‌ها، گفت: در مجموع از آغاز ثبت نام در روز اول تا ساعت ۱۹ امروز، ثبت نام ۱۰ نفر برای حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، ۸ نفر برای حوزه انتخابیه بهار و کبودر آهنگ، ۱۵ نفر برای حوزه انتخابیه تفرش، ۶۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، ۲ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران و ۸ نفر برای حوزه انتخابیه میانه قطعی شد.

 

مدیر کل انتخابات وزارت کشور، در خصوص تحصیلات داوطلبان ثبت نام شده گفت: تا ساعت ۱۹ امروز، از مجموع ۱۱۰ نفری که ثبت نام‌شان نهایی شده است، ۷ نفر دارای تحصیلات حوزوی، ۱۳ نفر دارای مدرک دکتری، ۸۵ نفر کارشناسی ارشد و ۵ نفر لیسانس هستند.

 

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است، ثبت نام داوطلبین انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ الف
کد خبر: ۵۲۹۴
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha