۵-۳۵-۸۰۰x491
به گزارش تهران پرس،بام‌های تهران، مکان‌‌هایی دنج برای خلوت کردن برفراز پایتخت شلوغ و پر از ازدحام تهران می‌باشند. واژه «بام» یکی از نام‌های مورد استفاده در شهرهایی است که جغرافیایی رو به کوه دارند. تهران نیز در میان این شهرها قرار دارد. البته کوه‌ها و بلندی‌های تهران زیاد هستند و تمام این مکان‌ها به بام تهران مشهورند.

بام توچال تهران


کاپ مقام اول بام های تهران را بام توچال تهران ربوده است. سال‌هاست که بام تهران را همان توچال با پیاده‌روی لذت‌بخش و دیدنی‌های بسیار و حس و حال خوب رسیدن به اوج می‌شناسند. بام تهران معروف‌ترین بخش مجموعه تفریحی منطقه توچال است و در بالاترین نقطه خیابان ولنجک قرار دارد. این جاذبه به خاطر دید فوق‌العاده زیبایی که از پایتخت به شما می‌دهد و آب و هوای خوش و محیط دلچسب آن بسیار محبوب شده است. وجود یک سینمای چندبعدی، سورتمه، باشگاه بگ جامپ، باشگاه تنیس و … می‌تواند گردش شما در بام تهران را هیجان‌انگیزتر کند.

بام توچال تهران، بام های تهران

بام محک


بام محک در انتهای بلوار اوشان و بالاتر از بیمارستان محک واقع شده و به همین دلیل است که به آن بام محک می‌گویند. این بام از بام‌های شمال شرق تهران به شمار می‌آید و دیدن غروب آفتاب از این بام خالی از لطف نیست.

بام محک، بام های تهران

بام تونل رسالت


اگر می‌خواهید کمی متفاوت‌تر عمل کنید و منظره جدیدتری را ببینید می‌توانید به بام تونل رسالت سری بزنید. اگر گذرتان به پارک نظامی گنجوی در منطقه توانیر افتاده باشد حتما بام تونل رسالت را دیده‌اید. این بام منظره‌ای متفاوت نسبت به تمام بام‌ها دارد، منظره‌ای که تراکم و صنعتی بودن تهران را مانند تابلویی پیش روی شما قرار می‌دهد.

بام تونل رسالت، بام های تهران

بام آرژانتین


برای دیدن این بام باید به میدان آرژانتین، خیابان الوند بروید. این نقطه یکی از مکان‌های گمنام دیگر تهران است که یک بام محسوب می‌شود. منظره بی‌نظیر شهر زیبا و بزرگ تهران زیر پای شما خاطرات آرام و دلنشینی را در این بام زیبا برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

بام آرژانتین، بام های تهران

بام بوکان


منطقه بوکان تهران مدت‌هاست که دستخوش تغییرات و ساخت‌وساز‌های بسیاری شده و از این نظر نیز تا حدودی از محبوبیت بام آن کاسته شده است. با این حال هنوز هم زیبایی بام بوکان انکارناپذیر است و می‌تواند آرامش عجیبی را در قلب شما جای دهد.
کد خبر: ۵۱۲۴
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha