Negar_۲۰۲۱۰۳۲۰_۱۳۲۶۱۸
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" در رزمایش نوروزی پایتخت که صبح امروز در میدان آزادی برگزار شد، گفت: به فرموده حضرت علی (ع) دو نعمت بزرگ امنیت و سلامت  هستند که برای مردم مجهول است و تا زمانی که آن نعمت را دارا هستند،کمتر به آن توجه می کنند و بر همین مبنا، نیروی انتظامی با هدایت های رهبرمعظم انقلاب اسلامی، امنیت خوبی را در سطح کشور ایجاد کرده است و برای تحقق بخشی این امر تا به امروز شهیدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

وی افزود: در یک سال گذشته جهانیان با بیماری کرونا و مشکلات آن دست و پنجه نرم کردند و  تعدادی از هموطنانمان را به دلیل مبتلا به این بیماری از دست دادیم که به خانواده هایشان تسلیت می گوییم  اما باید بگوییم که  با تلاش مردم، کادر درمان، نیروهای مسلح و  همکاران خدوم در نیروی انتظامی توانستیم از پیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم و برای مسیر شدن این امر، کادر درمانی و مدافعان سلامت تلاش های زیادی را انجام دادند و ما با تقدیم کردن شهدایی در امر سلامت، توانستیم مانع از پیشرفت بیش از پیش این بیماری در سطح کشور شویم.

 

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از آغاز بیماری کرونا در کشورمان در کنار کادر درمان به ایفای نقش پرداخت، گفت: نیروی انتظامی تمام دستورالعمل هایی که در ستاد ملی کرونا مرتبط با فعالیت نیروهای انتظامی بود، رعایت و انجام داد و تا حد زیادی تلاش داشتیم تا در بحث فاصله اجتماعی و محدودیت های ترافیکی برای کنترل بیماری کرونا، اثرگذار باشیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص محدویت های ایجاد شده برای اصناف هم کارهای زیادی انجام داده است، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در کشورمان رو به افزایش بود، ستاد ملی کرونا مصوبه ای را برای محدودیت ساعت کار اصناف به تصویب رساند و نیروی انتظامی برای اجرای این قانون تلاش های گسترده ای انجام داد تا در نهایت باعث کاهش بیماری کرونا و کنترل آن شویم تا بیش از پیش مدافعان سلامت در بیمارستان ها با شدت حضور بیماران کرونایی مواجه نباشند.

 

وی افزود: بیش از ۱۲ میلیون نفر به طور روزانه در سطح تهران تردد دارند و برای ایجاد نظم و امنیت در میان این عزیزان، نیروی انتظامی تلاش های گسترده ای انجام داده است و در این خصوص باید از تلاش های سردار رحیمی و همکارانشان تشکر کنم که با روحیه جهادی در تلاش برای ایجاد نظم و امنیت پایدار در پایتخت کشور هستند.

 

سردار اشتری با اشاره به شعار نیروی انتظامی در نوروز ۱۴۰۰ گفت: امنیت، سلامت و نشاط بهاری شعار نیروی انتظامی در آستانه عید باستانی است و در سال جدید با اقتدار،تدبیر و هوشمندی مضاعفی، پلیس در خدمت امنیت مردم خواهد بود.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرها گفت: توصیه می کنم که مردم در شهرهایی که محدودیت کرونایی دارد و به رنگ نارنجی و قرمز است، حضور پیدا نکنند چرا که امنیت سلامتشان به خطر می افتد.

 

وی اظهار کرد: ناجا برنامه های خوبی در زمینه ارتقای امنیت، افزایش گشت های عملیاتی، پلیس تخصصی و ... در سال ۱۴۰۰ خواهد شد و نباید از حق گذشت که برنامه ها و اقدامات خوبی در ناجا در سال ۹۹ صورت گرفت و برخورد با اراذل و اوباش یکی از این موارد بوده است و ان شالله ناجا بیش از پیش بتواند در کنار مردم برای امنیت کشور تلاش های گسترده ای انجام دهد.

 

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام؛

 
کد خبر: ۵۰۹۱
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha