۱۶۴۵۷۱۶۳۵
به گزارش تهران پرس، حجت الاسلام سید محمد سیدی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی به خبرنگاران گفت: نهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه و مواسات در قالب طرح تبریکات مهدوی با هدف کمک‌رسانی به افراد نیازمند به ویژه کارگران فصلی آغاز شده است.

وی افزود: بخشی از این بسته ها از سوی مردم و خیرین تهیه شده که این بسته ها از یک هفته قبل در بین افراد نیازمند در حال توزیع است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه رسیدگی به معیشت کارگران فصلی مورد تاکید است گفت: به مناسبت شب عید به محل ستقرار کارگران در ساعات میانی روز رفتیم و آن دسته از کارگرانی که امروز بیکار بودند این بسته ها در میانشان توزیع شد و اجازه ندادیم این کارگران شب عید دست خالی به منازلشان روند.

وی ارزش هر بسته معیشتی و بهداشتی را بیش از چهار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان نیز چنین رزمایشی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدی خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل بسته‌های بهداشتی چون مواد ضدعفونی کننده و خوراکی مانند روغن، برنج و غیره بود که البته در کنار این مواد غذایی بسته فرهنگی شامل جزوه‌ای در مورد وجود مقدس حضرت بقیه الله العظم(عج) نیز آماده و به جامعه هدف تقدیم شد.

وی درباره برنامه‌های سال تحویل در اماکن و بقاع متبرکه شهرستان ری نیز گفت: برنامه سال تحویل با عنوان طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرک شهرستان ری به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه نیز در اماکن متبرکه شهرستان در حال برگزاری است.

وی راه اندازی کاروان های شادی در محلات را از دیگر برنامه های اعیاد شعبانیه اعلام کرد.

حجت الاسلام سیدی خاطرنشان کرد: بنا داریم در آستانه ماه مبارک رمضان نیز رزمایش توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۰۹۴
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha