شهر سی‌سخت شهری گردشگری و توریستی در جنوب غربی ایران و نگین انگشتری زاگرس که سالانه هزاران توریست و صدها هزار گردشگر از اقصی نقاط جهان و ایران به آن سفر می‌کردند و روزها و خاطرات خوبی از آن داشتند یکباره لرزید و فرو ریخت تا مردمانش مجبور باشند بار دیگر سی‌سخت را بسازند.


تنها دقایقی پس از زلزله در شهر سی‌سخت مسئولان استانی از جمله استاندار و فرمانده سپاه و نماینده ولی‌فقیه در کنار مردم حضور یافتند و سی‌سختی‌ها را تنها نگذاشتند.

هر سازمان و اداره و مجموعه‌ای در استان و کشور به فراخور وضعیت مالی و اعتباری خود کمک‌هایی به شر سی‌سخت کرد اما شاید مهم‌ترین و بزرگترین کمک به مردم شهر سی‌سخت وعده‌ای بود که سردار حسین سلامی در جمع مردم این شهر بحران‌زده داد.


سردار سلامی که برای بازدید به منطقه زلزله‌زده به این شهر سفر کرده بود از بارگیری و حمل ۳۰۰ عدد کانکس خبر داد که در این روزهای سخت و سرد به مردم سی‌سخت اهدا شده است.

به گزارش فارس همانگونه که سردار سلامی در سخنرانی خود در جمع مردم سی سخت در ورزشگاه این شهر وعده داده بود تعداد ۳۰۰ عدد کانکس بوسیله ۵۰ دستگاه تریلر وارد شهر سی سخت شد و تخلیه گردید تا هر چه سریع تر در اختیار خانواده هایی قرار گیرد که منازلشان در این زلزله تخریب شده است.

کانکس‌های اهدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون مهم‌ترین نیاز خانوارهای سی‌سختی به خصوص آن دسته از خانوار‌هایی است که بیماران صعب العلاج و یا افراد معلول و دارای وضعیت خاص دارند خانواده‌هایی که سن و سالی از آن‌ها گذشته و توانایی سکونت در چادر را در چنین وضعیت آب و هوایی ندارند.

با این اوصاف باید گفت سپاه به مانند همه بحران‌هایی که در آن‌ها افتخارآفرینی کرده به معنای واقعی در سی‌سخت کولاک کرد.

انتهای پیام