قناعتی
ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس درباره بازداشتی های اخیر صورت گرفته در شوراهای شهر و شهرداری ها بیان کرد: در چنین مجموعه های شهری که با مردم در ارتباط هستند، نباید این اتفاق بیفتد.

قناعتی در ادامه گفت: اگر این آمار پرونده هایی که در ارتباط با فساد مسولان شهری تشکیل شده، درست باشد فاجعه ای است که شهردار و اعضای شورای شهر باید درباره آن پاسخگو باشند.

عضو سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: اعضای شورای شهر زمانی شعارشان این بود که بایستی شفاف‌سازی صورت گیرد و همه چیز پشت شیشه باشد. اگر شفاف سازی رخ داده، پس چرا این فسادها در مجموعه شهرداری ها و شوراهای شهر به وجود آمده است؟

قناعتی در پایان عنوان کرد: از همین رو آنهایی که ادعای شفافیت می کردند، بایستی نسبت به این حجم از بازداشتی ها پاسخگو باشند.

 

قابل ذکر است اخیرا، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس درباره بازداشتی های اخیر شوراهای شهر مطرح کرده بود که تا کنون ۹۵۰ پرونده در این رابطه تشکیل شده که بیشتر مسائل مالی، اخلاقی وغیر ذلک بوده است. بسیاری از شوراها منحل شده اند و متهمان پرونده که تعدادی از آنها از اعضای شورا بوده اند، هم اکنون در زندان به سر می برند و محکومیت خود را سپری می کنند.

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۰۰۳
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha