Screenshot_۲۰۲۱۰۳۱۵-۱۱۴۵۴۵_Chrome
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس، مسعود بصیری، مسئول سازمان بسیج رسانه در اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان اقشار بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت های کرونا نتوانستیم میزبان شرکت کنندگان این جشنواره از استان‌ها باشیم.

وی افزود: ۱۹ هزار اثر به جشنواره ارسال شده است و در ۳۱ استان استقبال خوبی از این جشنواره شده است که بیانگر وجود استعدادهای برتر در حوزه رسانه در سراسر کشور وجود دارد.

مسئول بسیج رسانه عنوان کرد: شرایط کرونا محدودیت‌های زیادی برای مشاغل ایجاد کرد اما خبرنگاران در عرصه حضور داشتند و باید گفت که خبرنگاران در تعطیلی، جنگ و...  موظف هستند برای پوشش خبری حضور داشته باشند‌‌.

وی افزود: شرایط بیمه خبرنگاران، پرداخت ها و یارانه‌ای که به بخش رسانه پرداخت می‌شود با مشکلات زیادی مواجه است اما اهالی رسانه درباره مشکلات خود حرفی نمی زنند و به مشکلات دیگران می‌پردازند.

بصیری با اشاره به شرایط کنونی کشور، بیان کرد: ما نیاز به امید آفرینی در میام مردم داریم و باید از حزب گرایی و سیاست زدگی پرهیز کنیم.

وی گفت: ۲۳۰ اثر برتر به جشنواره راه پیدا کرده است و به رسم تقدیر از افرادی که در تهران بودند تقدیر خواهیم کرد و برگزیدگان در دیگر استان ها طی مراسمی در استانشان طی مراسمی تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 
کد خبر: ۴۹۶۶
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha